En unge till humör!

Snacka om en jävla strids dag det varit idag men lillen!
Skulle ju gå upp och lägga honom i sängen så han skulle sova bättre, men självklart så vaknar han då vi är påväg upp. Trodde han skulle somna om då jag la ner honom i sängen. Men icke det! Han ställer sig och skriker allt vad han orkar i förtvivlan då jag lämnade rummet. Gick då in i rummet igen efter drygt 10 minuter då han inte blivit lugnare. Lägger honom brevid mig i sängen för att få honom och somna om (vilket var i stort sätt omöjligt!), men det lyckades tillslut efter drygt 1 timme. Skulle då försiktigt bära över honom till spjälsängen (vilket aldrig har varit problem med förr) och självklart så vaknar han igen. Låter han ligga kvar i sängen, men även då blir det kaos. Skriker som om han aldrig kommer få se mig igen, stackarn. Går tillbaka in i rummet och lägger honom brevid mig igen. Kändes som om det skulle vara omöjligt att få ungen att sova! Men han lyckades tillslut somna efter ytterligare en timmes försök. MEN när jag skulle flytta på mig i sängen, vad tror ni händer?! Han vaknar igen!!!! Försökte få honom att sova i drygt 2 1/2 timme och ungen sov max 10-15 min.... Tillslut gav jag upp hoppet vid halv 3 och gick ner i ilska och tände mig en cigg.


Vi åkte i alla fall iväg till Paralimni och handlade de grejer jag villa ha med mig hem. Speciellt jordgubbs oboyen! Tycker det är jävligt synd att det inte finns i Sverige. Jag kanske ska börja importera? Haha. Skulle inte vara en dum idé, eller ringa och snacka med oboy tillverkarna att de ska börja göra med jordgubbs smak! Haha, vilket önske tänkande!

Då vi kom hem igen så prövade jag att lägga Melvin igen och tro det eller ej HAN SOMNADE!!! Han sov till och med lite mer än en timme. Trodde dock det skulle bli problem nu på kvällen och lägga honom eftersom det blev så sen vila, men icke det. Han somnade så bra i sängen medan jag låg och läste. Härligt!
Har spenderat kvällen med att läsa en hel del i boken, är snart klar och har lite ångest. Vad ska man läsa sen? Finns det någon uppföljare till Snabba Cash eller måste jag leta reda på någon ny bra bok. Några förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback