Du kommer sota för ditt handlande!!!

Det är väl de jag kan säga om gårdagens utgång!
Visst var 80% av kvällen lyckad, men den slutade dock åt helvete!
Bråk & slagsmål med en snubbe så hela ögonbrynet är sprucket o svullet, ömma punkter i kroppen. Men men, jag lever och livet går vidare! Jag är grymt tacksam över mina vänner som fanns där vid min sida. ♥
Snubben kommer få kuk en dag och det är jag säker på, måste bara höra med folket om vem han är och hur han ser ut. För mitt minne är borta ifrån just det, tyvärr.

Idag har jag inte mått så bra (vilket ni kanske förstår!), så det ser ut som helvete här hemma. Måste fixa med allt sådant imorgon, klarar inte av att det är både stökigt o skitigt. Nya krafter kommer imorgon och då blir det att fixa en del på förmiddagen. För på eftermiddan ska vi ev bort till morsan o äta mat och grejer. Lite mys sådär.
Så det är väl lika bra att släcka för idag och säga godnatt, så jag är får ny energi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback