Cypern dag 21

Sorry för att jag inte uppdaterat idag, men det har varit fullt upp hemma, fast endå inte. Konstigt låter det, jag vet men men. Har fixat massa hemma och solat, bråkat med Melvin, gått på stan och sitter nu på pappas restaurang och tar det lugnt. Hoppas på att snart få åka hem och sova. Sitter och sover typ här!

Köpte även de två vaserna idag som kommer passa perfekt i sovrummet vårat. Jag och Malin (syrran) ska även till Ikea på lördag så då blir det massor med fler inrednings prylar, vill bli klar med våran lägenhet när det kommer till inredning med tavlor etc. Så det blir nice!

Nu ska jag säga åt pappa att jag vill åka hem och sova så det kan bli hemgångs dagen någon gång! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback