Cypern dag 20

Melvin vilar så gott på mig här i hängmattan, han är dock genomsvettig så jag ska försöka lägga över honom till vagnen där han kan få lite vindar på sig.
Förmiddagen har varit lugn och prinsen har varit hur snäll som helst, underbart! Vi följde även med pappa då han gjorde en del ärenden, så Melvin skulle få uppleva annat än att vara hemma här på gården och springa runt. Han deckade i stort sätt direkt då vi la oss här, pluppen var trött.

Då han vaknar så ska vi eventuellt ner till stranden, hoppas det spricker upp helt tills dess och att molnen inte ska förstöra. Vill ju njuta de sista dagarna här i solen!! Efter stranden blir det att åka hem och slappa lite innan vi sedan ska ta oss en dusch och bege oss ner till stan. Får ju passa på nu, för jag vet inte om vi kommer orka imorgon. Visst en liten stund och säga hejdå till alla på pappas restaurang. För på fredag åker vi heeeeem! Oj så jag längtat! Det ska bli både kul men endå trisst. Kommer självklart att sakna pappa, men får tvinga honom till Sverige, fast att han hatar vädret!! Haha.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback