Cypern dag 19

Natten till idag var väl en aningen bättre men inte fullt ut, känns som om jag behöver sova fler timmar. Funderar på om jag ska göra det nu då Melvin sover middag eller om jag ska vänta tills ikväll så blir det en tidig kväll istället. Tror nog att det blir det sist nämnda.
Nu ligger vi båda två i hängmattan och plutten har somnat så gott på mitt bröst, han är dock jävligt varm så det rinner om honom. Tror nog att jag måste gå upp och lägga honom i sängen där uppe och sätta på fläkten så han han få sova bekvämt eller vad jag nu ska kalla det. Tänk själv att ligga och sova i en bastu, det går ju liksom inte!

Planerna idag är inte stora, ville ligga och sola, meen det är molnigt som fan så det är ingen idé! Så jag vette fan vad man ska hitta på idag. Gav förslag om att vi ska åka till Paralimni och handla jordgubbs oboy samt morning coffe. Men vi får se hur det blir med den biten.

Nu ska jag gå upp med lillfisen som det bara rinner svett om och lägga mig och läsa en stund. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback