Cypern dag 18

Vilken jävla natt det var, fyfan! Har inte fått sova ett skit känns det som. Melvin vaknade till vid 1 då jag precis skulle gå och lägga mig. Trodde han skulle somna om, men icke det. Han somnade väl vid halv 4 tror jag det var. Sen upp vid strax efter 9. Inte nog med att Melvin höll mig vaken så var det kokhet att sova, både jag och prinsen svettades som två grisar! Ursh, bajs natt helt enkelt. Håller tummarna att vi får sova bättre ikväll!!

Nog on det. Vi har precis slängt i oss lunch och nu är det tid för en vilostund för plutten och då ska jag passa på att sola lite, måste ju passa på dessa sista dagarna som vi är här. Vet ju inte vad det blir för väder då man kommer hem, haha.
Sedan får vi se om vi ev tar oss en runda på stan ikväll eller om vi stannar hemma och sover och går imorgon istället. Får se hur vi känner senare liksom.

Nu ska jag ta och försöka få denna trottsungen att sova en stund!

På tal om Melvin så har han gjort två framsteg igår. Han sa "dä lampa" och pekade på lampan, sedan så drack han från sugrör första gången igår! Snacka om att jag var en stolt mamma då! Min lilla prins Melvin! ♥

Nu åter till vilostunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback