Cypern dag 13

Onsdag idag och dagen har väl börjat bra. Vi började dagen med att äta frukost som vanligt och sedan lekte vi en stund. Så som våra mornar ser ut. Därefter blev det en vilostund för Melvin och då passade jag även på att sola lite, men det var inte det lättaste. Det var tjocka moln sol kom o gick så det blev inte så mycket bränna tyvärr. Håller tummarna på att det blir moln fritt imorgon så jag kan sola!

Vi har nyss slängt i oss lite lunch och sitter nu och degar efter maten. Om någon timme ska vi åka iväg till Paralimni och hälsa på pappas tjej och deras unge som kom ut imorse med planerat kejsarsnitt. När vi hälsat på där så blir det att åka hem och äta middag och därefter ta en dusch och sedan ner på stan ev. För imorgon blir det troligtvis utgång, så då blir det röj på stan. Pappa ska ev ta ledigt då också så då blir det dag + natt som man kan umgås med pappa, själv! Det var inte igår liksom. Det ska bli trevligt.

Nu ska jag återgå till att umgås med Melvin & pappa innan vi drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback