Bajs backe!

Det blev en vända till stranden trotts vädret, kunde inte sola pga. både vädret och för att Melvin ville klättra på mig hela tiden, så jag blev helt sandig. Så jag gav upp och började leka i sanden med honom istället. Och det var nog snarare jag som tyckte det var roligare än Melvin, haha..

Efter stranden åkte vi hemåt direkt och duschade av oss all sand som fanns på exakt varje varje ställe på kroppen. Sedan åkte vi ner tillsammans med pappa till restaurangen och åt middag. Melvin bråkade som vanligt med maten och det slutade med att jag hade ris på hela mig, fyfan! Jag blev inte glad direkt!! Men men, sådant händer ibland. Det är ju endå barn vi talar om.
Då vi var mätta så tog vi oss en vända på stan och jag unnade mig själv ett skiit snyggt linne, me love it alot! Ska nog ha på mig den på lördag då vi ska dra ut och festa ett par vänner!
Ville även köpa mig dessa krukor, men hade dock inte tillräckligt med pengar på mig, så vi får se om de blir mina imorgon då jag ska dit med pappa. I hope!!! De skulle passa perfekt i vårat sovrums fönster.

Sitter nu på pappas restaurang och tar det lugnt, ska nog ta mig en promenad hemåt strax känner mig helt död. Jag behöver sööömn!! Men jag drar mig för att gå, det är bara uppförsbacke så det slutar med att man kommer hem och svetten bara rinner, ursh!! Hem måste vi ju så det är bara att bita ihop och knata hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback