21 juli 2011

Gårdagen var full rulle från morgonen tills sängdags, så det fanns ingen tid för att uppdatera. Gårdagens kväll är en kväll att minnas, Malin du är en speciell vän, det vet du! ♥

Dagens planer har varit stora men orken har sagt något annat. Har i alla fall fått tvättat, kunde tråkigt nog inte tvätta allt med tanke på att torktummlaren inte fungerade. Så nu hänger allt som tvättas på tork i lägenheten, det ser ju inte direkt snyggt ut, men vad fan ska man göra?! Hoppas de fixar den snarast!
Har även lyckats handla en del mat och även lämnat papprena till soc. Ska även ev iväg och handla i helgen igen de jag inte fick med mig. Men frågan är när, med tanke på att Melvin är förkyld. Vill helst inte ränna ute med honom då, så det blir att spendera ett par hemma dagar med honom. Förhoppningsvis går det snart över, för han har ingen feber, utan bara snorig!

Plutten sover nu så gott för kvällen och jag gör väl lika mycket som varje kväll. Ingenting! Ska nog in till Malin lite senare och snacka lite skit med henne. Vi får se när hon lagt sina barn etc. Ska passa på att läsa ut boken som jag inte läst ut ännu. Har somnat ifrån den varje gång jag ska läsa. Men nu jäklar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback