Varför tar folk inte emot hjälp?

Gårdagens utekväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det hände en del neggativa saker som gjorde min stubin väldigt kort och då sprack mitt humör.
När folk inte tar emot den hjälpen som man ger dom och istället blundar och gör tvärrt emot, får personen skylla sig själv. Men jag tycker det är tragiskt att folk inte kan lyssna på vad man säger då man vill hjälpa till så människan inte skämmer ut sig.

Aja, förutom denna händelse så var kvällen härlig och vi dansade och drack en hel del. Det sjuka är att jag inte alls är bakis idag och inte heller trött efter att ha fått sova 4 timmar!
För en gång skull när jag kan sova så länge jag vill/ kan så vill inte min kropp det. Kom i säng vid 6:30 har jag för mig klockan var, och vaknade 10:30? Jag låg och vred och vände mig i sängen i 1½ timme och kunde verkligen inte somna om. Sjukt men sant! Så jag beslöt mig för att kliva upp istället och sätta igång att städa innan Melvin och Malin kommer hit.
Nu är det rent och fräscht och förhoppningsvis luktar det inte unket från gårdagen. Det återstår att se vad Malin säger då hon snart kommer hit. Jag har i alla fall dammat överallt, dammsugit och även skurat. Det känns så jävla skönt när det är rent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback