Sjukstuga

Som ni märkt så har jag inte pallat uppdaterna någonting, men har inte pallat helt enkelt. Vi har haft en del saker för oss som var varit viktigare än datorn helt enkelt.

Idag är det måndag och alla hjärtans dag. Planerna för idag var en del, men har varit tvungen att ställa in allt tyvärr. Min lille prins hade hög feber i morse (40.6!!) så det får bli en hemma mys idag istället. Det finns tid för dom ärenden framöver.

Just nu ligger han och sover. Förhoppningsvis kommer han sova i någon timme och vakna upp utan feber med ett piggare humör.

Jag ska passa på att kolla igenom alla fotografierna jag har här hemma på honom och sortera in dom i ett fotoalbum jag köpte i förrgår. Äntligen!





Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig lilla prinsen, men du har ju världens bästa mamma som tar hand om dig så det borde gå över snart.



Saknar er båda jättemycket <3

2011-02-15 @ 18:53:53
URL: http://themla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback