Possitivt och neggativt

Jag har som ni märkt inte uppdaterat på vääldigt länge och det har berott på massor som hänt både possitivt och neggativa saker. Och sen dels för att mitt internet har varit dött i ett par dagar.

Men men nu är jag tillbaka igen.
Vad har vi gjort den senaste veckan?

Jo vi har väl spenderat den största delen hemma och fixat, betalat räkningar och insett att jag är paaank. Och då menar jag verkligen pank! Fyfan.. Det blir nog bättre snart.

Vi har även varit magsjuka (tror jag) om det inte var på grund av en maträtt som jag åt som gjorde att jag mådde så dåligt. Hade både magknip och måde otroligt illa. Men det gick över då jag stoppade fingrarna i halsen och fick upp gårdagens maträtt. Haha ursäkta, men så var det faktiskt.

Sedan har vi tillbringat söndagen- tisdagen tillsammans med min syster som sovit över här. Och det har varit väldigt trevligt.
En sjuk sak som inträffat är att vi satt och disskuterade om en människa på söndagen och på måndagen så hörde denna person av sig (efter ett jäävligt bra tag) och är jag väldigt glad över. Men lite sjukt att människan hörde av sig dagen efter vi satt och snackade om denne.

Vad har vi gjort mer? Hmm, låt mig tänka..
Jo juste, i går spenderade vi gårdagen hos min mamma hela dagen och umgicks med henne. Det väldigt trevligt. Åt god mat, snackade och umgicks.

Idag skulle vi träffat på Mikaela, men det blev för tajt med tiden så det blev inte av. Så jag åkte in till stan i alla fall och träffade upp Malin och Emma. Tog oss en fika, kollade lite i affärer och även åt middag tillsammans. En härlig eftermiddag/ kväll helt enkelt. Tack igen Malin för idag!
Jag fick även med mig lite presenter till Melvin hem (han fyller ju snart 1 år!!!). Ni kanske undrar för vilka pengar då med tanke på att jag tidigare skrev att jag var pank. Men allt löser sig bara man vill.

Nu sitter jag här och glor runt på datorn (eftersom internet inte fungerat förrens nu) och är jävligt trött efter eftermiddagen i stan. Så det blir nog sängen strax för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback