Kalaset

Vilken vild och underbar dag!!
Gästerna började rulla in vid 15 tiden och det blev från att vara helt knäpptyst till att vara heeelt kaos med 5 ungar, därav att 2 st var helvilda och skrämde skiten ur födelsedags barnet, Stackaren! Men efter att tag så blev han van med alla ljuden och brydde sig inte om någonting tillslut.
Vi fikade med massor av bakverk som jag har bakat under en tid tillbaka. Dock blev det massor med bakverk över så det räcker väl i kanske 1 månad framöver om inte mer. Alla åt av bakelserna, men inte av tårtorna som vi bakat. Gästerna var helt enkelt för fega för att ta sig en bit tårta, haha. Aja, får ge en del till mamma och ta med mig en tårta imorgon då vi ska fira en tjejkompis som fyller 20!

Tack återigen till alla mina & Melvins kära vänner som kom förbi oss idag och firade gullungens 1års dag!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback