Hängande trasor i fönstrerna

Eftermiddagen och kvällen har varit lika slapp som förmiddagen varit.
Bestämde mig för att lägga mig och vila då lillplutten låg och sov. Men hann precis sjunka in i den djupa sömnen sen vaknade Melvin. Det blev inte så mycket vila för min del, och trött som en gris är jag just nu. Ikväll kommer det definitivt bli en tidig kväll för min del.

Det enda bra som jag gjort idag är nog att jag stryckt alla gardinerna som såg ut som trasor som hängde i fönstrerna. Det tog väääldigt långt tid. Stod i kanske 3 timmar med alla gardinerna och ändå var det bara 8 gardiner. Men men, bra blev det tillslut och nu ser det snyggt ut och det är huvudsaken.

Imorgon kommer min syster förbi här och hämtar min prins som ska spendera helgen tillsammans med henne och mormor. Dom erbjöd sig att vara barnvakt så jag kunde slappna av och göra vad jag känner för. Så planerna för helgen är redan bokade. Eller i alla fall kvällarna. Imorgon kväll ska jag eventuellt in till stan och träffa Melika OM jag lyckas fixa fram pengar på något höger. Om inte så blir det att sitta hemma och ta de lugnt och gå över till grannen och kanske ta ett glas vin tillsammans med henne.
Sedan på lördagen blir det att gå ner till baren här i kungsängen med grannen och dansa loss lite. Det är skönt att det inte är inträdes avgift, annars hade de aldrig gått.
Sen finns det inga mer planer på vad jag ska göra. Det blir nog bara att vara hemma och ta det lugnt och sooovaa! För sömn är verkligen någonting som jag behöver för tillfället.


Jag och grannen för 3 veckor sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback