FUCK IT

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Tanken var ju att jag skulle vara barnledig och att Melvin skulle till min mamma, men eftersom en person skulle komma hit så valde jag att Melvin skulle stanna hemma istället så denne kunde träffa oss båda. MEEEN jag ångrar grovt att jag sa att människan kunde komma hit. Dels för att lillen var uppe till 21 och sedan för att samtalet vi hade inte gjorde mig på det bästa humöret. Är fortfarande skit irriterad över EN sak som denne sa.
Men det ska konfronteras nästa gång vi ses, för denne ville inte förklara saken igår då jag konkret ställde frågan via sms. Aja fuck it, människan kan lika gärna försvinna.

Men men, nu är det en ny dag och det är dessutom Lördag. Idag ska i alla fall Melvin åka till mormor och moster och spendera dagen och natten där borta. Vad jag ska göra är någonting som jag sett fram emot sen i hmm, Tisdags? Haha, löjligt, men så är det.
Det blir förfest här hemma tillsammans med min granne och sedan utgång! Varje gång vi ses så säger vi "nu är det bara si och så många dagar kvar tills lördag"... Störda? Jaa! Jag har inte påstått att jag är normal.

Nu blir det att leka och mysa med min prins innan han ska iväg.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback