En seeg Torsdag

Torsdag idag och det är verkligen en seeeeg Torsdag dessutom. Vaknade av att Melvin står och slår i väggen och säger "Mammaaa!". Klockan var inte mer än halv 8. Jag ville verkligen sova mer, men min lilla skitunge tillät inte det. Så det vara bara att kliva upp.

Vi har än så länge inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lugnt här hemma och lekt en hel del tillsammans. Han fick precis lite lunch, men var föör trött för att äta upp allt, så det blev sängen för honom istället.
Så nu ligger han och sover sen drygt 20 minuter tillbaka och jag sitter här vid datorn och funderar på om jag också ska lägga mig och vila lite, eller om jag ska ta och läsa? Är så sjukt trött, men känner inte för att sova.
Det får nog bli så att jag sitter här ett tag och känner efter hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback