En förändrad framtid

Nu var det väldigt länge sen som jag uppdaterade, jag vet att jag säger det VARJE gång efter att jag typ lagt in ETT inlägg. Men men, fuck that!
Tänkte i alla fall slänga in ett kort litet inlägg om vad som hänt vårat liv.

Kan börja med att tala om att Melvin tog sina första steg i onsdags. Låg i soffan och kollade på datorn med Robban och så ser jag att gullungen står upp och går! Snacka om att jag fick en chock!!
Sedan den dagen går han mer och mer själv och han tycker det är otroligt roligt.. Min lilla älskling är nu en stor kille. Tiden går verkligen snabbt.

Vad har vi med gjort?... Vi har typ bara varit hemma tillsammans med Malin och Robban och slappat framför tv, gått på BVC på 1års kontroll och varit ute i fredags och firat min svärbror som fyllde 18år.
Det var verkligen en grymt kul kväll och jag hoppas vi får en lika bra kväll nästa gång vi går ut allihopa igen. Fredagskvällen/ lördagsmorgonen är en kväll/ dag att minnas i framtiden. En stund som förvandlat min framtid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback