Då börjar vi

Kom hem för ett litet tag sedan från att ha lämnat min prins hos mormor och moster. Saknar redan min grinunge. Han har sin charm som man inte kan ogilla. Mammas lilla skitunge!

Så nu sitter jag här hemma ensammen och har musiken på en rätt så hööög nivå och taggar till inför ikväll. Det vore konstigt om inte grannarna kommer klaga på ljudnivån som vi kommer ha här ikväll!
Men det är inte förens vid 20- tiden som min granne kommer hit, men är redan fett hypad. Haha.. Ska ta mig ett bad och lugna ner mig lite med kanske en drink i handen? Why not liksom?! Jag är ju endå barnledig och varför inte slappna av när man väl har lite egentid? Idag tills imorgon eftermiddag/ kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback