Tack vare Nelly

Hello mina vänner!
Allt bra med er idag? Här är det väl helt okej, lite trött bara. Jag som inte skulle gå ut på ett tag kunde inte hålla mig igår. Så vi, jag och Malin stack ner till krogen här i Kungsängen och dansade i drygt 2 timmar och det var det lätt värt. Vi hade otroligt kul!
Bara för att jag var ute igår så hindrade det inte mig idag för att träna. Det är nog tack vare att jag är hundvakt till Nelly som jag orkade med det. Hade det inte varit för henne så skulle det nog inte blivit någon powerwalk. Vi var ute i drygt 1 timme och det var verkligen härligt. Det är nog därför jag inte känner mig så seg, eftersom jag fick frisk luft i mig.

Vi har även glufsat i oss tacos som var kvar från gårdagen nu till lunch och Melvin ligger förtillfället och försöker vila. Jag funderade på om jag med skulle göra det, men då fuckar jag upp dagen så det är nog lika bra att skita i. Jag får väl passa på att vika kläderna från igår då vi tvättade så de slipper ligga i tvättkorgen.

Vi ska eventuellt förbi mamma/mormor & syster sedan och hälsa på eftersom de båda kommer hem idag. Så det blir nog att vi äter middag där och vem vet kanske även sover kvar? Det får vi se hur vi känner in emot kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback