Städ förmiddag

Full rulle hela förmiddagen har det varit.
Vi började dagen med en timmes morgon promenad vid 8- tiden. Skönt var det verkligen! Sedan blev det att äta lite frukost så att vi skulle få i oss lite energi, för vid 10 skulle vi ner till tvätten. Det var inte så mycket som skulle tvättas men bättre att göra det innan det blir fullt och man får tvätta i flera timmar!
Jag har även hunnit med att både dammsuga och skura lägenheten, så nu är lyan ren igen, nice! Nu är det bara jag och Melvin kvar som ska tvättas, men det får bli ikväll innan läggdags.

Planerna för resterande dagen är inte så stora. Skulle vilja gå ut någonstanns så både Melvin & Nelly kan springa av sig. Funderar på att gå till skogen som finns här, men enda nackdelen är ju att Nelly samlar på sig såå mycket skit i pälsen och jag har tyvärr inte hennes borste här så jag kan borsta av henne det. Så det får nog bli någon annan stanns. Får se om jag även får med mig Malin och Vanessa så även Nessa kan springa av sig tillsammans med Melvin. Det blir ju på något sätt lättare om de är två som leker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback