Snart är det över

Denna vecka har inte varit den lättaste direkt, både jag och Melvin är helt slut efter veckan som passerat. Han deckade till och med i vagnen påväg hem, han hann inte ens äta middag. Han vaknade dock till då och då medan jag klädde av honom men jag såg att ögonen snurrade i huvudet på honom av trötthet så jag hade inte hjärta att hålla honom vaken tills att jag skulle fixa middag osv. Så det blev en lite väl tidig kväll för honom idag, men det behövs nog när jag väckt honom varenda dag denna vecka på mornarna. Så imorgon så hoppas jag att vi båda kan sova ut något sånär.

Idag på dagis så gick vi ifrån en kvart för att markera att vi går och kommer tillbaka. Och det gick utmärkt! Vi fick även reda på att nästa vecka på måndag ska vi vara med en stund på då vi kommer och sedan säga hejdå och stanna i personalrummet tills mitten av lunchen då vi sedan ska komma fram igen. Slutligen på tisdagen ska vi gå dit som vanligt och vara där i kanske en halvtimme och sedan förhoppningsvis ta våra ärslen därifrån (om allt går som planerat). Jag tror det kommer gå super bra, med tanke på att Melvin är så trygg i sig själv och det kommer gå hur bra som helst. Så nu är det inte många dagar kvar tills han helt och hållet går på dagis själv.
Det är både ångest men samtidigt väldigt skönt. Kunna slappna av lite mer och kunna göra lite mer saker som man känner om dagarna tills jag ska om drygt 1 vecka o provjobba.

Nog om detta, känner att ögonen på mig snart slutar som Melvins, fast att huvudet snart tippar ner i datorn, så det är väl lika bra att avsluta och gå och lägga sig!





Lite bilder som sitter uppe på Melvin inne på dagis samt några jag själv tagit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback