Låååg dag (långt inlägg)

img_2950 (MMS)

Full smockad dag idag igen. Knappt en lugn stund. Men det är förvisso jävligt skönt, för då sover både jag och Melvin mycket bättre på kvällen. Dagen började som ni vet på Vällingby sjukhus med att röntga skallen (hoppas på att få provsvaren i början på nästa vecka). Sedan strosade vi runt i centrumet, men orkade typ inte kolla på kläder så vi gick ut för att träffa upp en arbetskollega till mig som hade checkat in i Vällingby. Han skulle ha träffat en tjejkompis där, men hon dök aldrig upp. Så vi passade på att gå till lite lekparker så både Melvin och León (hans unge) kunde springa och leka av sig lite. Det var väl någon mening med att hon inte skulle dyka upp och att vi skulle få umgås med barnen och snacka lite skit, vem vet? Vi åkte sedan hem vid halv fem tiden har jag för mig och gick snabbt hem till mig för att hämta syrrans kläder o grejer som jag skulle ta med hem till henne o mamma, eftersom jag endå skulle dit och lämna en sak till mor. Därefter blev det att gå en snabbis till Coop för att inhandla lite saker som saknades + lite fredags mys till Melvin. Klockan blev dock mycket då vi kom hem, men tänkte att jag håller honom vaken ett tag till så sover både han och jag ut imorgon. Han deckade nästan liggandes på köksgolvet vid strax efter 10 tiden och då hade jag inte hjärta att hålla honom uppe, så det blev bums i säng. Han somnade direkt då jag la honom. Inte så konstigt egentligen. Resterande delen av kvällen har jag väl inte gjort så mycket, glott på tv, ätit nacho tallrik och typ dött i soffan. Skönt med en lugn dag, trotts att jag egentligen skulle viljat fira min vän Malin idag som fyller 24 (grattis igen hjärtat!!!), men det blir nog troligtvis imorgon. Men men, de är morgondagens det. Nu ska jag krypa ner till sängs och sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte mena att du ger din son godis? :O

2011-08-06 @ 10:11:15
Postat av: Emily

Jo, det ser du väl.

2011-08-14 @ 13:56:27
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback