En dag & kväll hos mamma

img_2079 (MMS)

Gårdagen spenderade jag hemma hos mamma både dag och natt. Det var ett tag sedan vi gjorde det så jag tyckte det var dags. Det var en trevligt men omständig kväll. Eftersom Melvin vägrade o somna och somnade vid halv 11!! Men men, det var väl för att han inte sov i sin egna säng. Vi var även en sväng förbi Coop och då fick han lite nya saker som ni ser på bilden. Gummistövlar är ju behövligt nu när det är sådana dagar som denna tex. Dock måste han ju ha regnkläder också, men det kommer (då ekonomin är bättre). Eventuellt nästa månad. Nu ligger ligger jag här i syrrans säng och ska strax vila så som mamma och prinsen gör ute i v-rummet. Sedan blir det att röra sig hemåt. Ska se om jag får med mig både mamma och tojji (hunden).


Kommentarer
Postat av: Anonym

så din son ska gå utan regnkläder på dagis då menar du tills du köpt de?

2011-08-11 @ 08:30:27
Postat av: Emily

Ja, det skulle blivit så om jag inte hade fixat det, vilket jag nu har.

2011-08-14 @ 13:57:55
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback