Det var som jag sa

Helgen har varit både lugn och härlig. På både fredagen o söndagen var vi bara hemma och tog det lugnt, medan på lördagen var jag ute med Malin, Yash, Youssef och en del fler vänner. En riktigt underbar kväll. Vi hade det verkligen super kul! Ännu en kväll att minnas..
Men vi (jag & Malin) har snackat om att vi eventuellt ska hemma mys helg nu till helgen, så vi får se hur det blir med det. Jag ska i alla fall ha det nu. För exakt varje helg sedan vi kom hem från min pappa så har vi varit ute. Så jag känner att det räcker nu på ett bra tag!!

Dagen på dagis gick i alla fall som jag hade tänkt mig. Vi skulle ju lämna barnen och sitta i ett rum o vänta tills mitten av lunchen. När jag vinkade av Melvin och sa "Hejdå Melvin, mamma ska gå nu men kommer snart tillbaka", så vinkade han bara hejdå till mig och sedan var det inte mer med det. Det känns väldigt bra att han trivs så bra där. Det gör det lättare för mig!
Imorgon är en ny dag på förskolan och då ska vi komma dit vid 9 som vanligt och sedan sitta med en stund och därefter gå därifrån för dagen. Det kommer kännas sjukt att gå därifrån då vi varit där en vecka konstant. Men på ett sätt är det ett lättande, med tanke på att jag vet hur mycket jag har och fixa här hemma med städning. Så det känns skönt.
Tvätten tog jag hand om igårkväll så det är bara dammningen, dammsugningen samt skurningen kvar. Och det kommer gå mycket snabbare nu med tanke på att min prins inte kommer vara hemma och störa mamma var 10:e minut, haha.
Sedan får jag se var jag hittar på. Kanske bombarderar Malin för jag vet att hon också bara sitter hemma..

Nog om det.. Nu ska jag glo runt lite på datorn och sedan ska jag kolla på första avsnittet av Svenska Hollywood Fruar som börjar vid 21 och sedan blir det nog sängen för mig.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html) Kram

2011-08-24 @ 13:17:45
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback