Det går snabbare när man är själv

Dagarna rullar på för fullt här hemma, hinner knappt med mig själv helt plötsligt.
Gårdagen bestod av att städa hela lyan medan Melvin var på dagis hela dagen. Jag kan ju säga att det går vääldigt mycket snabbare att städa då lill prinsen inte vara hemma. I vanliga fall tar det drygt 3-4 timmar men igår tog allt bara 1 ½ timme MAX. Snacka om skillnad..


Idag promenerade jag bort till min mamma efter att jag lämnat plutten på dagis och var där i någon timme tills att hon skulle åka iväg.
Sedan åkte vi (fick skjutts av Yash) hem och slappade lite tills att luren ringde och syrran ville komma förbi. Men det skulle vara onödigt att hon skulle komma hit just då, för jag skulle endå gå ungefär då för att hämta Melvin. Så vi möttes vid centrum istället för att sedan ta sällskap ner och hämta honom. Det roliga med det var att jag sa till Malin innan att Melvin kommer säkert springa fram till dig med ett stort leende, och vet ni vad som hände? Just de som jag sa trodde skulle hända, haha!

Efter dagis hämtningen så drog vi till oss igen för att hämta de kläder jag köpte till prinsen för ett tag sedan, (men som dock var för små(?)) för att åka bort till Jakan för att byta de till större storlek samt köpa honom lite mer kläder. Nu finns det lite fler alternativ till kläder för honom vilket är skönt. Får se om det blir över pengar sedan då maten är handlad så blir det nog eventuellt lite mer kläder till honom. Annars blir de nästa månad. Inte för att det är panik som de var förr, men det är så kul att köpa kläder till honom!


Ska strax ta och hoppa in i duschen hade jag tänkt och sedan ev slappa framför tv eller gå in en snabbis till Malin. Men först o främst blir det en cigg.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback