4 augusti 2011

Jag har hunnit med en hel del denna förmiddag. Vi klev upp redan vid 8 och käkade frukost, ringde till Upplands- bro kommun och fixade med Melvins dagis avgift, gick sedan till vårdcentralen och kollade om läkaren hade skickat en remiss och det hade han. Sedan åkte vi ner till Kungsängen k:a för ett ärende till mamma, därefter till henne och lämna det jag skulle hämta. Tog bussen hemåt igen och slängde mig in i en kall dusch och sedan skulle jag fått skjutts till jakans röntgen, meeeen bilen startade inte. Så jag tar sällskap med syster och Melvin dit lite senare idag. Dammsugningen, skurningen osv. får vänta tills imorgon.

Lunchen är även uppäten och lillen ligger i sin säng och vilar så gott. Då han vaknar igen drar vi iväg för att fixa detta med ögat så det blir gjort. Får se om vi även strosar runt i centrumet därefter. Vi får se vad klockan blir..
Nu blir det att glo på tv lite tills att skrutten vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback