Nystädat hus

Sitter nu här nere i soffan och tar det lugnt. Har precis städat huset (med en dammsugare som skrämde Melvin enormt mycket då jag startade den), bäddat nytt i sängen våran och även badat Melvin. Så nu är huset rent och fräscht. Det behövdes verkligen att städas eftersom pappa har två hundar så blir det snabbt skitigt, men nu är det rent igen, skönt!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen jag med och sedan lägga mig i ett bad med inpackning i håret och bara slappa av. Något som jag verkligen behöver innan läggdags. Men jag hoppas på att pappa svarar snart så att de på restaurangen kan köra hem mat till mig. Vill helst äta innan jag lägger mig i badet, för då kan jag bara lägga mig direkt sen.


Igår var vi ju på stranden hela dagen samt på en fin fiskrestaurang och oj va vi åt. Vi åt så att vi typ höll på att spricka. Men de bästa av allt var efterätten Baklava! Mmm, skulle kunna leva på det. Eller kanske inte men jäkla gott är det i alla fall.
Efter vi ätit klart åkte vi hemåt igen för att sedan slappa av framför en film innan vi skulle gå till sängs. Filmen hette The Expendables och var faktikt väldigt bra. Kul att många bra skådisar fanns med i en och samma film.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback