Titta, vad jag kan!

Passar på att skriva lite av vad som hänt nu dom senaste dagarna medans Melvin ligger och vilar.
Jag kan ju passa på att börja med fredagen som vi i stortsätt var hemma hos mamma hela dagen och bara var. Tog en liten promenad bort till Coop för att inhandla lite mat och annat som Melvin behövde och sedan blev det lite gott till mig själv som jag ville ha framför tv till Idol. Fick även ett väldigt possitivt besked ifrån min handläggare på Socialtjänsten som gjorde hela min dag lycklig! Och det handlade om lägenheten som jag och Melvin snart ska få. Som sagt POSSITIVT!
Sedan så gjorde Melvin även ett stort framsteg i sin utveckling och han satt alldeles själv! Jag blev överlycklig när jag såg att han kunde sitta. Min lilla prins blir bara större och större!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback