Råttjävel!

Internet har varit helt cp ända sen igårkväll. Msn har fungerat som vanligt, men inte internet? Helskumt! Men men nu har vi fixat till det så nu funkerar det som förr.

Igår skulle jag ju tagit mig en dusch och sedan lagt mig i badet, meen jag sket i det. Jag tänkte liksom, "varför ska jag göra det idag när vi endå ska spendera hela dagen på stranden imorgon?" Så jag struntade i det helt enkelt. Får göra det på fredag stället!
Sen skulle jag ju lagt mig tidigt igår och sova tillsammans med Melvin, men det blev inte riktigt av det heller? Jag vet inte varför ingenting blir som planerat eller tänkt här borta.

Då jag väl la mig och skulle sova så lät det som om någon försökte ta sig in i huset, så jag slängde på mig en tröja och sprang ner. När jag kommer ner så är det ingen där men det låter fortfarande skit mycket, men bara på övervåningen? Så jag gick upp igen och stod och lyssnade och de lät som om "det" skulle komma ner ifrån taket när som helst. Jag ringde pappa och berättade för honom och han berättade att det är råttor. RÅTTOR!!!!!!!! FYFAAAN! Det gjorde mig inte lugn direkt, låg vaken i timmar efteråt. Råttjäveln väkte till och med Melvin så jag vart tvugen att natta om honom.
Tack vara det så vaknade Melvin flera gånger i natt och jag fick inte den såkallade "sömnen" jag ville ha. Får försöka en annan dag och hoppas på bättre!

Idag har i alla fall pappa tagit ledigt ifrån jobbet igen för att umgås med mig och Melvin. Så vi ska ta och spendera eftermiddagen på stranden och senare på kvällen ska vi åka till Protaras för att äta på en fin fiskrestaurang. Men först blir det stranden så snabbt Melvin vaknat efter sin eftermiddags vila.

Kommentarer
Postat av: Linda och Elvira

Usch Råttor!!? Fyfaan, jag lider med dig. Stackare som aldrig får sova ordentligt =(

Kul att du skriver blogg igen så att man kan läsa om hur ni har det där borta :D

Saknar er här hemma <3

2010-09-03 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback