Borde tänkt en extra gång!

Resan hem igår gick hur bra som helst, och det bästa av allt var att jag och Melvin hade 3 säten för oss själva så det var helt underbart då han ville sova. Jag la honom bara ner på säterna så fick han ligga där och sova. Skönt för honom att ligga och sova och skönt för mig att få lite fria händer.
Jag beställde ju hem en del varor till hem resan och jag hade inte tänkt så långt att jag inte kunde bära av allt ifrån planet själv. 5 liter dricka, två väskor + Melvin. Haha, smarta jag liksom. Men som tur var kunde ett par killar hjäpla mig av med alla mina saker. Utan deras hjälp hade det aldrig gått!

När vi kommer av planet och allt så står Linda och hennes familj där och väntar på oss. Tur att jag fick lite hjälp utav dom med med min packning. Då allt var i bilen så var det bara att åka hemåt emot dom och typ lägga sig i sängen direkt. Både dom och jag var helt döda. Så jag och Melvin kröp ner i soffan deras och sov som stockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback