Två osociala idioter

Vi klev upp ganska tidigt imorse, eller vi klev upp tidigt med tanke på att våra älsklingar vaknade tidigt. Redan vid 7 vaknade Melvin och ville ha mat, så han fick lite mat och somnade om i drygt en timma till. Och det var uppskattat av mig kan jag lova. Så vid 8 vaknade vi igen och klev då upp när vi såg att Linda & Elvira också var vakna.
Vi klädde typ på oss direkt och gick iväg till Konsum och handlade müsli till Linda och fruktpuré till Melvin. Eftersom Linda ville ha müslin till frukost så fick vi oss en pytteliten promenad på köpet, men dock bara på kanske 5 minuter. Haha, bättre än inget!
Sedan har vi ätit frukost, gett våra barn lunch och nu sover dom båda middag. Så jag och Linda sitter nu som två osociala människor med var sin dator i knät och skriver blogg. Haha, snacka om att vi är trevliga emot varandra!
Ääh lite grann skadar inte, vi ska endå vara sociala med varandra hela dagarna denna helg så ett par minuter vid datorn skadar inte..

Om någon timme kommer min syster hem ifrån min kompis och träffar oss. Jag har faktiskt saknat henne så det ska bli roligt att träffa henne igen efter dessa 3 veckor som vi varit borta. Hon ska även få en present redan idag så får hon resten då hon fyller år.

Men nu ska jag vara social med Linda istället för att sitta som en idiot vid datorn! Vi hörs senare ♥


Melvin & hans fästmö!


Kommentarer
Postat av: M.

Har linda blogg? =) puss !

2010-09-12 @ 20:13:26
URL: http://mariahochcornelia.blogg.se/
Postat av: Mariah

hoppas allt är bra med er =) har linda blogg också? kramar mariah o cornelia

2010-09-13 @ 09:20:03
URL: http://mariahochcornelia.blogg.se/
Postat av: Therese

<3

2010-09-15 @ 21:04:06
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback