Vit som förr

Igår var jag ju ute och shoppade presenter till syster och hon fick ett antal saker som jag tyckte om som hon kommer att få. Bara till henne har jag handlat för sex- sjuhundra så jag hoppas att hon blir glad, haha. Men det vet jag att hon kommer bli, så jag har inget att oroa mig för!

Efter att vi gått runt på stan i 3 timmar undefär rörde vi oss emot pappas restaurang för att äta. Shiit jag var aphungrig så jag kunde ätit för tre personer om det inte var för den där jäkla vitabönor maten som pappa kom med. Haha, jag är inte för sådan mat så jag åt så jag inte kände av hungern av allt annat som fanns på bordet. Bortskämd? Kanske det, men alla äter inte all mat!

När vi kom hem efter att dom stängt för kvällen så blev det i stort sätt läggdags direkt, var skit död. 
Och sov gjorde vi gaaanska länge, eller jaa vi var väl vakna ifrån 7- 10 till och från och sedan sov vi igen fram tills halv ett. Hur skönt som helst! Men ikväll blir det annat, ska lägga mig typ samtidigt som Melvin ikväll. Då menar jag mellan klockan 7- 9 (6-8 hos er). Fan jag behöver sova, har sovit dåligt och lite sen vi kom hit så jag behöver en helnatts sömn.

Men men, nu ska jag försöka natta Melvin så att jag eventuellt kan få sola lite som jag dock inte kunnat göra ett dugg sen vi kommit hit. Haha, fortfarande vit som jag vet inte vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback