Tusentals mil bort

Sitter och väntar på att Melvin ska vakna och att Linda ska ringa mig. Vi ska nämnligen ta oss en promenad bort till våran lägenhet lite senare i eftermiddag. Men det är en bit bort här ifrån, så vi får se om vi orkar gå hela vägen. Annars har vi bussen precis vid vägen om vi inte skulle palla. Det skulle vara nyttigt och bra för oss om vi pallade, men det gör vi nog för vi båda gillar att promenera!

Pratar precis med pappa på facebook och det får mig att tänka tillbaka på tiden ännu mer ifrån då vi var där på semester. Hur underbart vi hade det. Jag saknar verkligen att vara där och umgås med pappa om dagarna och samtidigt få njuta av solen och värmen. Det är verkligen inte roligt att bo flera tusentals mil ifrån varandra. Man saknar varandra enormt mycket. Det blir ju bara att man ses en gång per år på grund av avståndet. Men vi får se om vi åker dit igen nu i vinter. Skulle vara roligt, men det är tydligen jätte kallt inomhus eftersom det är stenhus och det finns inga element eller någon sorts värme. Visst det finns ju air kontition men det ger inte samma värme som vi har här i Sverige. Men vi får se som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback