Totalvägrar

Det blev inte av att vi åkte hem till oss idag heller. Tiden rann iväg idag så jag beslutade att vi stannar här en natt till så åker vi hem imorgon till oss.
Vi har fixat och hållt på här medans Melvin legat o vilat. Malin har klippt mig, vi har tagit oss en promenad till affären och köpt välling, mat och köpt lite grann på rean som är inne på Coop. En del prylar som vi behöver till den nya lägenheten. Lika bra att köpa lite nu så att det inte blir så mycket sen då vi väl flyttar.
Sen har vi bara varit hemma och glott på tv och umgåtts. Underbart!

Att ge Melvin välling idag gick verkligen inte bra, han total vägrade att ta flaskan. Jag vet inte varför. Satt och prövade och försökte i kanske 30- 45 minuter men det gick inte. Så jag gav tillslut upp och gjorde honom lite gröt istället så att han skulle få i sig någonting i magen innan det var dags för sängen. Imorgon är en ny dag och då gör vi ett nytt försök!

Nu ska jag gå och ta fram det sista godiset från igår och äta upp tillsammans med syster så att det tar slut tills imorgon. För imorgon är en ny dag/ vecka med nya vanor! Det nya och hälsosamma livet börjar imorgon igen.. Men nu ska se svullas! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2010-09-22 @ 23:53:27
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback