Tidiga mornar är härliga (ibland)

06:03 (05:03 i Sverige) var klockan när vi klev upp imorse. Melvin var otroligt morgonpigg och vägrade somna om trotts en halvtimmes försök. Så jag gav upp och gick in i duschen och började fixa mig för dagen. Är nu helt klar och allt är packat. Har till och med hunnit äta frukost och sminkat mig. Inte alltid man hinner det. Men nu är jag och Melvin klara och väntar bara på att pappa ska fixa det sista innan vi ska dra iväg. Jag är helspidad för denna dag, vet inte varför. Men jag känner på mig något possitivt!! Dagen får visa sig vad som händer.

Nu ska jag ta och hjälpa pappa så att vi kommer iväg någon gång. Vi hörs kanske senare inatt då vi kommer hem. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback