Souvlaki & Underbar släkt

Vilken låång och härlig dag vi hade tillsammans igår, underbart verkligen!
Vi kom iväg till ett köpcentrum i Nicosia som vi stannade till och shoppade kläder till Melvin, mig och farmor. Köpte bara kläder till Melvin som han kan ha om drygt ett halv år (12- 18mån) bättre och sen finns det inte tillräckligt med plats i väskan för att ta med sig några vinterkläder. Synd för jag hittade massor med fina kläder till vintern till honom och mig. Men men, får handla det i Sverige då vi kommer hem eller så kanske pappa kan skicka de hem till oss?! Allt är ju möjligt.

Sedan åkte vi i alla fall hem till farmor och åt lunch, vi var alla svinhungriga och åt som grisar, till och med Melvin! Däreför blev det dags för att åka och köpa farmor en bil. Haha, hon var så söt, heelt nervös och uppspidad hela dagen på grund av bilen. Men det kan man faktiskt förstå! Skulle jag med blivigt.

Då bilen var hämtad åkte vi hem och började förbereda souvlakin för kvällen innan gästerna skulle komma och fira farmor med oss. En del nya släktingar som jag inte träffat förr kom, så det var trevligt! Underbara människor man har i släkten.
Vi åt souvlaki, frukttårta & snickers. Alla älskade både tårtan och snickersen som jag hade bakat så det var roligt. Dom ville till och med veta receptet så gott tyckte dom det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback