Snickers

Melvin somnade strax efter att vi kom hem från stranden och har sovit sen dess. Så jag har passat på att fixa lite här hemma samt ätit middag och bakat snickers. Bakade de för ett tag sedan med det är slut och pappa älskade det verkligen så jag bakade det igen. Sedan så fyller farmor 65 år på tisdag så jag bakade extra mycket så vi kan ta med oss en del dit till vänner & släkt. Ska även ta och baka en födelsedagstårta till henne, men det får bli dagen innan vi åker dt så att grädden och så vidare är någorlunda fräsch. Ser fram emot att åka dit på tisdag faktiskt, eftersom hon fyller år samt att det är massa annat kul som händer den dagen också utöver hennes födelsedag.

Men i alla fall så har jag blivit helt slut nu efter att ha hållt på här hemma, så jag ska faktiskt ta och gå in i duschen och sedan krypa ner brevid Melvin. En tidig kväll blir det idag, skönt!!

Vi hörs imorgon igen, natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback