Snacka om PROBLEM!

Sitter nu och tar det lugnt efter att ha bakat färdigt, tvättat det som behövdes, packat det som skulle packas ner. Och nu har jag ett stort problem, JAG FÅR INTE PLATS MED ALLT I MIN RESVÄSKA!!! Hur fan ska jag göra?! Funderade på om jag ska ta och skicka en del av packningen med posten hem istället. Dels för vikten kanske är föör mycket och dels för att väskan kommer typ sprängas av allt + att jag har mer som ska ner! Vi får se när pappa kommer hem om han har någon idé hur jag ska göra.
Sen har jag ett annat problem och det är att jag skulle ju ner på stan idag och handla den där presenten till mamma som jag hittat, meen jag kommer inte komma iväg idag för jag antar att Melvin sover för natten nu. Och jag vill inte lägga över honom till vagnen bara för att gå ner, för då kommer han antagligen vakna och det vill jag inte. Så vi får se om jag hinner imorgon innan vi åker ut till flygplatsen och köpa den. På något sätt ska det också lösas.
Snacka om problem med väskan! Någon av er kanske har någon idé hur man kan göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback