Pigga o glada

Vaknade för någon timme sedan och har precis ätit frukost och Melvin har fått lunch. Så vi är pigga, mätta och glada! Jag har fått sova inatt så jag är väldigt pigg..

Vad vi ska göra idag är en bra fråga, tror nog vi ska iväg till stranden om ett tag då pappa vaknat. Han var ute igår så det lär nog dröja ett tag, men det gör ingenting. Det är endå förvarmt för stranden nu för Melvin så om 1- 2 timmar skulle passa perfekt.
När Melvin sover middag sen kan jag bara passa på att lägga mig och sola här ute på baksidan tills att han vaknat, om vi inte redan är nere på stranden då det vill säga. 

Now back to play with my love! ♥


Lääänge sen, Melvin var bara drygt 3 veckor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback