Moët chandon

Sitter nu här hemma och väntar på att en tjej ifrån pappas restaurang ska sluta jobbet och höra av sig till pappa så att han kan åka och hämta henne. Hon ska nämnligen sitta barnvakt till Melvin medans jag och pappa går ut och roar oss ikväll. Jag är faktiskt heltaggad idag som förra gången, så jag håller tummarna att kvällen blir lika lyckad som förra gången. Men det är jag nästan hundra på att den blir!
Pappa kom nyss och gav mig ett glas Mateus, yammie. Kvällen börjar bli bra och om drygt en timme sitter vi på Jammin, som längre inte är Jammin tyvärr. Men men för oss är det alltid Jammin!
Sedan kommer vi antingen gå till Castle eller till Starski och beställa in Moêt chandon och ha det galet roligt. Jag hoppas och håller tummarna bara att Melvin inte vaknar så att vi får åka hem. Men inte för att det är så mycket att göra då än att åka hem till min älskling och ta hand om honom.

Nej nu ska jag fixa klart det sista med mig själv och sedan vänta tills att hon hör av sig så vi kan dra ut. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback