Mjukis bling

Sitter i soffan här hos syster & mamma och tar det lugnt medans Melvin ligger och vilar. Han somnade rätt så nyligen så han lär sova ett tag till. Funderar på att gå och duscha och fixa mig så att jag är klar sen för att dra ut. Vi ska åka iväg till lght och hämta Malins presenter samt lite andra saker som jag behöver de närmsta dagarna, eftersom vi kommer stanna här tills på fredag/ lördag.

Vad har vi gjort dom senaste dagarna?
Joo, i tisdags var vi på BVC på deras öppna mottagning och vägde och mätte Melvin. Han väger nu 9840g och är 71.5 cm lång. Det var inte någon stor skillnad på honom sen sist vi var där, trotts att deg känns så. Men växer det gör han!

Igår var vi tillsammans med Malin och mamma i Kista och shoppade lite. Malin fick en mobil eftersom hon fyller år idag (GRATTIS IGEN SYSTER!) och jag köpte Melvin lite mer kläder eftersom han knappt har några kläder som passar. Sedan fick även jag mig en ursnygg mjukisdress från new yorker. Älskar den verkligen!
Bilder kommer senare då jag sätter mig vid datorn här. Skriver just nu från mobilen.

Men i alla fall så fyller syrran år idag så vi ska fira henne med massa presenter som jag köpte till henne i Cypern. Sen blir det god mat med en smarrig tårta till efterrätt. Mums!

Nu ska jag nog gå och duscha och sätta på mig min nya snygga dress och fixa mig. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback