Melvin låg på golvet inatt?!

Pappa är ute på ärenden & Melvin sover middag så jag passar på att sitta lte grann vid datorn. Måste egentligen städa efter oss innan vi åker ikväll, men eftersom älsklingen sover så går det inte. Dammsugaren lät så jävla högt så jag får vänta tills att han vaknar, annars kommer jag väl skrämma skiten ur stackaren. Så jag sitter här och kollar runt på datorn lite tills att pappa kommer tillbaka o Melvin vaknar.

Juste, inatt så ramlade Melvin ner ifrån sängen. Men som tur var så hade täcket ramlat ner först och han landade på det!! Fyfan blev livrädd när jag inte såg varken honom eller täcket i sängen. Så jag låg i stort sett med honom på mig efter att jag hade tagit upp honom igen. Stackaren ville inte ha mamma så nära sig, men han gav tillslut upp och somnade.

Nu är det inte många timmar kvar tills att vi ska åka ut till flygplatsen i Larnaca, drygt 6 timmar. Men timmarna på eftermiddagen här springer alltid iväg så 6 timmar känns liksom som 2- 3. Så jag börjar faktiskt känna mig lite stressad. Men men jag kan endå inte göra något nu endå. Väskan är ju packad och klar, bara 2 småsaker som ska ner sedan precis innan vi åker och sedan ska datorn packas ner och sedan ska både jag och Melvin duscha och klä på oss. Egentligen vet jag inte varför jag är stressad, det är nog kanske för att jag vill städa men kan inte de nu.

När vi kommer hem sen till Sverige så kommer bloggen eventuellt inte bli upptaterad på ett par dagar, dels för att vi kommer att bo hos en tjejkompis över helgen tills att vi flyttar till våran tillfälliga lägenhet. Jag vet inte heller hur det är med internet i den bostaden, det kanske inte finns. Men allt det får vi se när vi kommer dit. Finns det inte får jag gå och införskaffa mig något bra internet. Något förslag på något billigt & snabbt internet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback