Melvin & 5 tjejer

Fullt upp har det varit hela dagen idag. Den började lugn och härlig på morgonen (eller jaa, lunchtiden) och vi gick upp och Melvin fick sin lunch och jag åt min frukost. Sedan kommer pappa ner och talar om att hans kusiner är påväg ifrån Nicosia för att de vill träffa mig och Melvin.
Så jag gick upp och la honom så att han skulle vakna pigg och glad i tid tills att dom skulle komma, och sedan för att han skulle orka med en hel eftermiddag på stranden. 

Två kusiner kommer + tre vänner, så 5 tjejer kommer totalt och dom äälskade Melvin. Dom kunde inte sluta pussa, krama och busa med honom. Haha, älskling blev helt slut efter allt lekande, badande och allt så han deckade som vanligt på stranden. Sötnosen charmar alla människor! ♥

Efter att vi tillbringat 3- 4 timmar på stranden så åkte vi hemåt för att duscha och byta om för att åka tillsammans med pappa ner på stan då han skulle till jobbet, för att kolla i affärerna därefter. Men det är söndag idag och det innebär att allt är stängt här. Alla affärerna, två kiosker var öppna men allt annat var stängt. Snacka om att Ayia Napa kändes dött när ingenting var öppet! Haha, men men.. Så imorgon blir en dag på stan eventuellt om vi orkar, vi ska ju upp tidigt på tisdag för att åka till farmor och fira henne. Juste, nej det blir ingen stan, ska ju baka tårtan till henne. Så det får bli stan på onsdag och torsdag innan vi drar iväg.
Shit denna vecka kommer springa iväg, saker att göra hela dagarna, men men. Det som behövs nu är i alla fall sömn, så vi hörs mer imorgon på dagen då vi vaknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback