Fullproppad tisdag

Saknar min syster väldigt mycket! Har suttit och pratat med henne i webben på msn nu ett tag. Kul att veta att hon mår bra och att hon har de bra. Snart är jag hemma hos henne igen och slipper snacka i webben, härligt!

Melvin har inte varit på det bästa humöret idag, gnällt då han varit vaken, gnällt då han ska sova.. Jag vet inte vad det kan vara? Antingen är han påväg att få tänder eller så håller han på att bli sjuk? Jag har ingen aning. Jag hoppas på det första!
Imorgon fyller ju farmor år och jag skulle ju bakat tårtan till henne nu ikväll, men vi kom fram till att det är lättare om jag bakar den där borta hos henne istället så slipper den eventuellt bli förstörd på resan dit. Vi ska ju liksom gå i ett köpcentrum i ett par timmar direkt då vi kommer dit, så vi kom fram till att det skulle bli lättare att göra allt hemma hos henne direkt.
Ser faktiskt fram emot imorgon, först åker vi till Nicosia vid 11- tiden ungefär och stannar till vid ett köpcentrum i ett par timmar för att kolla kläder till Melvin & eventuellt något litet till mig.
Därefter blir det att åka hem till farmor och baka och sedan invänta tills de andra gästerna kommer som består av både vänner & släkt. Mer än hälften har jag inte ens träffat, så det ska bli roligt.
Och sedan på kvällen ska vi grilla och äta massa tårta & kakor som jag bakat.. Mums! En heldag att se fram emot som sagt!!

För att orka med morgondagen så blir det faktiskt en mycket tidig kväll för mig idag. Ska gå in i duschen nu och sedan krypa ner brevid Melvin.
Vi får se om jag uppdaterar något imorgon, annars hörs vi på onsdag ♥ Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback