Är solen bättre längre bort?

Gomorgon gott folk!

Idag är en seg och skön dag. Melvin har precis fått lunch och jag har precis ätit frukost. Han ligger just nu och leker här på golvet och kollar emellanåt på barnpogram och jag passar på att sitta lite vid datorn medans han är upptagen med annat. Snart är det dags för honom att sova middag och då hade jag tänkt passa på att sola lite. Förhoppningsvis blir det i tid tills att pappa kommer tillbaka ifrån sina ärenden och vi kan åka till stranden, men det tror jag inte. Han hade vääldigt mycket att göra, så jag får ligga här hemma och sola istället. Det går ju lika bra det med.
Solen är ju inte bättre lite längre bort än här hemma, även om man kanske tror det. Haha!

Ska nog gå upp och lägga lillskrutten nu, jag hör att han börjar bli trött. Smågnäller hela tiden och ligger typ och sover och kollar på mig. Älsklingen min är det bästa som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback