Vill inte!

dsc_0040 (MMS)

Ligger just nu nerbäddad brevid min gullunge som absolut inte ville sova själv. Så jag fick ta upp stackaren och lägga honom i min säng brevid mig. Så nu ligger jag som sagt här och kan och vill inte gå härifrån med tanke på att Melvin ramlat ner två gånger redan och vill absolut inte det ska hända igen. Men frågan är bara; Vad ska jag göra nu? Ska jag vila med honom eller ska jag kanske passa på att läsa lite? Jag vill båda delarna med vet ej hur jag ska göra. Som ni vet blev det ingen öppen förskola idag och det blir inte heller att min mamma kommer förbi. Hon hade en del att fixa hemma. Så det blir en hemma mys dag för oss då. Slutar det snöa lite senare i eftermiddag så blir det att gå ut i snön och leka! Fast det ska ju tydligen snöa ett bra tag idag, så vi får se. Mer snö imorgon då, så det blir nog då. Vi får se sen med andra ord. Jag har faktiskt tänkt att baka bullar idag, trotts att det inte finns alla redskap här som behövs så men det går nog att fixa endå. Men sen finns det ett annat problem, jag har typ ingen plats i frysen!! Så jag vet inte hur fan jag ska göra. Antingen möblera om i frysen och se om det finns plats eller så får det helt enkelt vänta. Fast det skulle vara så skönt om det blev fixat. Mindre att tänka på nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback