Varning, lång uppdatering!

Som ni märkt har jag inte uppdaterat på länge och det har nog berott på både tröttheten samt att vi haft fullt upp hela tiden. Men jag ska göra mitt bästa för att göra uppdateringen bättre.

Vad har vi gjort dessa dagar?
Jo det har som sagt varit fullt upp.

I lördags åkte vi förbi syster och mamma (som dock inte var hemma) och fixade i förrådet. Drog ut exakt allt och fixade allt i ordning samt flyttade fram mina saker längst fram så att det är lätt att bära ut det sen då vi flyttar. Rensar och slänger saker gör jag i lägenheten sen.
Sedan kom syster med oss hem hit och myste med oss och sov även över. Skit trevligt!

Söndagen bestod av att bara slöa hemma i stort sätt. Det är väl vad söndagar är till?

I måndags var vi och kollade på lägenheten hur den såg ut och vilket skick den var i etc. och jag ÄLSKAR den totalt! Allt är helt i min stil på tapeter och hela lägenheten. Bilder på lyan kommer att komma in då vi flyttat in och jag har tillgång till internet och fixat iordning allt.

Tisdagen bestod av kontroll av Melvins längd och vikt på bvc. Han är verkligen en stor kille nu. Väger 10.940 g och är 74.1 cm lång!
Därefter blev det en snabbtur till mamma och fördröjde tiden tills vi skulle på den sista föräldragruppen vid 15.
Sedan bar det av till jakan med syster för att inhandla finkläder till Melvin som han skulle ha på fotograferingen idag och till dopet samt julafton. Och vi hittade exakt vad vi ville ha. Mammas lilla stiliga kille!

Kontraktet till våran nya lägenhet skrevs igår. Åååh vad jag längtar verkligen. Nu är det verkligen inte långt kvar. Drygt 1 vecka!! Kan ni tänka er vad tiden gått snabbt?!
Aja, sedan blev det att åka hem och mysa med min lilla kille.

Och sedan åter till idag då. Kan ju börja med att gratta min älskling som blir 9 månader idag! Tänk, 9 månader låg lillen i min mage och 9 månader har han nu funnits utanför magen. Tiden gick mycket snabbare utanför magen än då han låg inuti och växte!
Dagen började i alla fall med att vi tog oss till Öppna förskolan och skulle fotografera Melvin. Man kunde tydligen också vara med på kortet, hade jag vetat det hade jag också tagit på mig snyggare kläder och sminkat mig. Men jag sket i det idag för en gång skull. Men men, det blir nog bra endå.

Sedan har vi inte gjort så mycket, varit hemma och tagit det lugnt, lekt och myst.
Nu ligger min lille prins och sover så sött och det ska jag faktiskt också göra nu. Är dunder trött, så det är nog lika bra att lägga sig.

Så gonatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback