Öppnaförskolan + dagarna som varit

Gomorgon mina kära!

Sitter och glor på tv medans Melvin ligger och vilar. Men jag funderar på att göra mig redo för dagen, fast det är ju så skönt att bara sitta i myskläder och slappa. Fast snart så blir det att fixa mig i alla fall. Ska faktiskt iväg till öppnaförskolan tillsammans med Linda & Elvira lite senare idag. Sen därefter kommer eventuellt min mamma förbi här en stund och hälsar på. Det ska bli trevligt!

I söndags så var vi ju hemma hos Ellen & Lucas och firade hans ett års dag med korv och tårta. Träffade även en massa bekanta som jag inte träffat på länge, vilket var roligt att se dom igen! Det var en trevlig eftermiddag helt enkelt!

Igår var vi tillsammans med Linda & Elvira på öppnaförskolan och lekte med barnen och umgicks med varandra. Men det blev en liten stund bara med tanke på att Linda skulle iväg till skolan vid 15- tiden. Den tiden vi umgicks var trevlig.
Efter vi hade gått olika vägar så tog jag bussen bort till Lidl i brunna och handlade lite saker som var på deras kampanj med extra pris. Sedan blev det bussen hem och leka med Melvin innan det blev sängen för honom.

Åter till nu... Ska faktiskt ta och förtsätta glo på tv lite till innan jag börjar göra mig i ordning. Men vi hörs ikväll då min lilla plutt sover för kvällen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback