Thailands turister i trubbel

Har precis tagit mig en härlig kvälls dusch. Jag tycker man sover mycket bättre om natten då man tar sig ett bad eller dusch innan man lägger sig.

Tanken var att jag skulle lägga mig efter duschen men det är ju Thailands turister som hamnar i trubbel på tv nu som jag följer och vill se innan sängen. Inte för att det är kul att dom hamnar i trubbel men man får se lite av thailand och om hur livet är där.

Imorgon så ska jag och Melvin ut i snön och leka. Det är hans första vinter, så det ska bli väldigt kul att se hans reaktion från den kalla snön.

Nog om det, nu ska jag kolla vidare på programmet! Gonatt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback