Dagens sysslor

Storstädning, tvättid & rensning står på dagens schema.

Sitter just nu nere i tvättstugan och väntar på att en maskin strax ska bli klar. Det var inte tänkt att jag skulle tvättat idag. Men eftersom min sambo inte kunde tvätta på hennes tid nu idag så fick jag ta hennes tid istället. Skönt att bli av med den stora tvätthögen det vill säga.

Uppe i lägenheten så är det storstädning som försegår. Dammsuger, moppas och röjer bland mina papper och prylar. Det är ju lika bra att passa på då jag är barnfri. Dels för att det går snabbare då man inte har Melvin krypandes på golvet och sedan så sysselsätter jag mig själv på ett bra sätt. Det är ju så lugnt och tyst hemma så att jag blir rastlös. Haha, sjukt egentligen!

Då Malin kommer förbi med Melvin senare idag så blir det att käka middag tillsammans med henne och umgås. Lite syskon mys helt enkelt.

Nog om det, nu ska jag ta kläderna från tvättmaskinen och gå upp till lägenheten och fortsätta röja. ♥

Kommentarer
Postat av: sofie, dylans mamma

Utan att ens ha planerat det så la jag till två bloggar på min bloglovin, och då var du med! OVÄNTAT! Men jättekul :) Så nu följer jag dig på BL

/Sofie, Anettes dotter

2010-11-06 @ 21:55:57
URL: http://sofiebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback